تمامی کالاهایی که در فروشگاه لاولی واچ ارائه می‌گردد، درجه یک، اصل و محصولات شرکتی بوده و شامل گارانتی و ضمانت‌های شرکتی می‌باشند. مدت گارانتی ، شرایط گارانتی و کلیه اطلاعات فنی مربوط به هر کالا به طور کامل در دفترچه (کارت) گارانتی یا دفترچه راهنمای آن کالا، درج شده است ، به همین منظور باید تمامی این موارد همراه محصول بررسی گردد و علاوه برآن مشتریان موارد مشمول گارانتی را مطالعه نمایند زیرا در غیر این مسئولیت ناشی از مشکلات احتمالی در این حیطه به عهده مشتری خواهد بود.

 چه مواردی مشمول گارانتی نیست؟!

– هرنوع و هرشکل از شکستگی در هر هر قسمت از ساعت.

– اتمام باطری.

– مشکلات ناشی از هرگونه مجاورت کالا با دستگاه های ساطع کننده امواج الکترومغناطیسی.

– مشکلات ناشی از اثرات مواد شوینده در کالا.

– خسارات ناشی از آتش سوزی.

– استهلاک محصول در اثر استفاده روزمره و نادرست.

– آسیب دیدگی ناشی از استفاده در شرایط و تحت ویژگی‌هایی که در محدوده ویژگی کالا نیست.

– همراه نداشتن کارت یا دفترچه ضمانت در زمان تعمیر.

– باز شدن درب ساعت توسط مراکزی غیر از مرکز خدمات پس از فروش اصلی شرکت آن برند.

 

مشتریان گرامی لاولی واچ می‌توانند پس از تایید و نهایی شدن تحت پوشش گارانتی بودن، باهماهنگی و راهنمایی ما از گارانتی مربوط به محصول استفاده نمایند. هماهنگی ما به منظور تعمیر در نمایندگی اصلی هرمحصول، ضروری خواهد بود.

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش میتوانید از قسمت ” تماس با ما ” در ارتباط باشید.