اساسی‌ترین هدف فروشگاه و تیم لاولی واچ اعتماد، آرامش و آسودگی خیال شما مشتریان گرامی در خرید و به دنبال آن تجربه خوش استایلی و زیبایی ظاهر پس از دریافت کالای مورد نظر است. به منظور تقویت و ایجاد این آرامش و اعتماد در شما مشتریان گرامی، یکی از خدمات تکمیلی پس از فروش ما، 7 روز ضمانت برگشت کالاست، که درصورت عدم مطابقت کالا با امکانات و خدمات ذکر شده در فروشگاه ، شما می‌توانید طی 7 روز کالا را به ما بازگردانده و وجه پرداختی خود را دریافت نمایید.

 شرایط متعدد استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت کالا چیست؟

 

وجود اشکالات و ایرادات فنی محصول:

 

  • ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا از طریق اطلاعات تماس به لاولی واچ اطلاع داده شود.
  • کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود. درصورت خراب شدن این موارد حق برگشت دادن محصول از مشتری سلب خواهد شد.
  • نوشتن و مخدوش کردن جعبه محصول و گارانتی امکان استفاده از این ضمانت را از بین خواهد برد.
  • این سرویس اشکال‏‏هایی را که در اثر استفاده نادرست کاربر و یا اکسسوری تزیینی در کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.

 

مغایرت شکل ظاهری فیزیکی محصول با اطلاعات و تصاویر ذکر شده در فروشگاه:

 

  • وجود مغایرت ظاهری باید حداکثر تا 24 ساعت اطلاع داده شود.
  • اگر وجود مغایرت ظاهری بدون باز کردن بسته ممکن است از بازکردن بسته‌بندی جدا خودداری نمایید که در این صورت بازگشت کالا ممکن نخواهد بود.
  • اگر وجود مغایرت فقط با باز کردن بسته ممکن باشد، جعبه اصلی را باتمام محتویات نگه داشته و از نوشتن و مخدوش کردن جعبه محصول و گارانتی خودداری نمایید.
  • در تمامی شرایط استفاده از این امکان پس از تایید تمام شرایط قبل فقط با بازگرداندن تمام محتویات ممکن خواهد بود.

 

وجود آسیب دیدگی ظاهری در محصول

  • وجود مغایرت ظاهری باید حداکثر تا 24 ساعت اطلاع داده شود.
  • در تمامی شرایط استفاده از این امکان پس از تایید تمام شرایط قبل فقط با بازگرداندن تمام محتویات ممکن خواهد بود.

 

انصراف از سفارش

    • اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحدهای تماسی لاولی واچ اطلاع داده شود.
    • اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، به دلیل رعایت حقوق کلیه مصرف کنندگان و قوانین و مقررات صنفی، امکان بازگشت کالا به هیچ وجه ممکن نیست.

 

ایجاد اشکال و آسیب‌دیدگی در حمل و نقل کالا

    • وجود آسیب‌دیدگی باید حداکثر تا 24 ساعت اطلاع داده شود.
    • اگر آسیب‌دیدگی در حین تحویل مشخص است از تحویل محصول از مامور پست خودداری نمایید.
    • چون تحویل محصول به مشتری توسط شرکت‌های حمل و نقل معتبر است، تمامی این مشکلات و جبران خسارت برعهده شرکت حمل و نقلی است و لاولی واچ تنها با اثبات و تایید شرکت حمل و نقل وظیفه جبران خسارت دارد.
    • بسته بندی و تمامی لوازم جانبی به همان شکلی که به مشتری تحویل داده شده و با هماهنگی رسمی شرکت حمل و نقل باید به لاولی واچ بازگشت داده شود.

 

کالا را چگونه بازگردانیم؟

  • قبل از بازارسال محصول، با استفاده از اطلاعات تماس با کارشناسان لاولی واچ در هماهنگی لازم را انجام دهید، تا اطلاعات ارسال اعلام گردد.
  • محصول باید در بسته بندی اصلی خود و با تمام محتویات از ساک دستی گرفته تا بروشور و گارانتی به صورت کامل ارسال گردد.
  • نوشتن و مخدوش کردن جعبه محصول و گارانتی امکان استفاده از این ضمانت را از بین خواهد برد.
  • فاکتور پشت نویس شده از مشکل موجود همراه محصول ارسال شود.
  • هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت در قبال این هزینه‌ها تعهدی ندارد. هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.

 

محاسبه هزینه‌های ارسال چگونه است؟

درصورت وجود اشکالات و ایرادات فنی، مغایرت شکل ظاهری فیزیکی محصول با اطلاعات و تصاویر ذکر شده در فروشگاه و یا وجود آسیب دیدگی ظاهری در محصول تمامی مبالغ بازارسال  برعهده لاولی واچ است و به حساب مشتری واریز می‌شود.

واریز هزینه پس از ارائه فاکتور و قبض شرکت پست، پس از تایید خدمات پس از فروش لاولی واچ، به حساب مشتری انجام می‌شود.

 

روند بررسی و بازگردانی مبلغ پس از بررسی درخواست توسط تیم لاولی واچ طی 7 روز کاری انجام خواهد گرفت.

 

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

با شماره تلفن 2575312 (0935) واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

و یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما ” برای خدمات پس از فروش ارسال کنید.